جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه / دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که تنفر ملت ها از سعودی ها چند بربر شده است، گفت: آل سعود با آغاز جنگ علیه مردم مقاوم یمن، حیثیت نداشته خود را بر باد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله مرتضی مقتدایی، امروز درجمع خبرنگاران اصفهانی  با اشاره به جنایات عربستان علیه مردم بی دفاع یمن، اظهار کرد: تجاوز عربستان به خاک یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور، اقدامی بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شکست آن از ابتدا مشخص و مبرهن بود و رژیم ظالم و متجاوز آل سعود به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: همان طور که صهیونیست ها در جنگ با مردم غزه، شکست را متحمل شد، رژیم ظالم آل سعود نیز در برابر ملت مقاوم، ایثارگر و فداکار یمن تسلیم و مجبور به قبول شکست شد.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: آل سعود با آغاز جنگ کودکانه علیه مردم مقاوم یمن، حیثیت نداشته خود را بر باد داد.

وی تاکید کرد: مستکبرین و ظالمین و زورگویان بدانند که جنگ با ملتی که در مکتب خود شهادت در راه حق را پیروزی می‌داند، بی معنا است، چرا که شکست در آن حتمی است.

آیت الله مقتدایی با تاکید بر این که امروز تنفر ملت ها نسبت به عربستان و وهابیت دو چندان شده است، ابراز داشت: عربستان با نقض آتش بسی که اعلام کرده، عدم تعادل رفتاری و گفتاری خود را برای همگان مشخص ساخته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha