جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شمس یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد، از سفر 6 روز آیت الله العظمی نوری همدانی به این استان به دعوت نماینده ولی فقیه ، علما ،مسئولین و اقشار مختلف مردم خبرداد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: سفر آیت الله العظمی نوری همدانی به دعوت نماینده ولی فقیه، علما، مسئولان و گروه های مختلف مردمی بوده و به مدت 6 روز خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، افزود: این مرجع تقلید عصر روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری  وارد استان یزد شده و پس از استقبال توسط نماینده ولی فقیه، استاندار و علمای استان،اولین برنامه ایشان زیارت قبور شهدا خواهد بود.  

وی ادامه داد: برنامه بعدی این مرجع تقلید روز پنجشنبه دهم اردیبهشت است که دیداری با فرهیختگان و اندیشمندان حوزوی استان خواهند داشت؛ این برنامه از ساعت 9 صبح درتالار تربیت معلم یزد آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس حوزه ، گفت: در این برنامه علاوه بر سخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی،آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین مدرسی از اعضای شورای  حوزه علمیه یزد سخنانی را بیان خواهند کرد.

وی یادآور شد: هم چنین در این مراسم تعدادی از طلاب حوزه علمیه یزد، به دست آیت الله العظمی نوری همدانی ، ملبس به لباس مقدس روحانیت خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد، اضافه کرد: برنامه بعدی این مرجع تقلید عصر روز جمعه است که دیداری با عموم مردم در امامزاده سید جعفر محمد(ع) به همراه اقامه نماز  مغرب و عشاء خواهند داشت.

وی گفت: عصر روز شنبه و همزمان با میلا پر و خیر برکت امام علی(ع)، بنا به درخواست و دعوت مردم بافق ایشان سفری را به این شهر خواهند داشت و بعد از اقامه نمازمغرب و عشاء در امامزاده عبدالله(ع) با مردم این شهر سخن خواهند گفت.

حجت الاسلام و المسلمین شمس، یادآور شد: این مرجع تقلید در ادامه سفر خود به استان،  صبح یکشنبه با خانواده شهدا، ایثارگران و فرماندهان نظامی در حسینیه ثارالله یزد دیدار و گفتگو خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت: آیت الله العظمی نوری همدانی در آخرین روز سفر خود به استان یزد  و در روز دوشنبه دیداری با دانشگاهیان، فرهنگیان و دیگر اقشار فرهیخته استان داشته و عصر این روز هم یزد را به سوی شهر مقدس قم ترک می کنند.

انتهای پیام 313/18

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha