جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله وحید

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی خطاب به معاون رئيس جمهور گفتند: كارتان را با قدرت دنبال كنيد و بدانيد كه هر چه براي عظمت اسلام و اين كشور تشيع تلاش كنيد ارزش دارد و موفق خواهيد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید، امروز در ديدار معاون علمي و فناوري رئيس جمهور طي سخناني ابراز داشت: كار شما بسيار مهم و ارزشمند است كه بايد با عمل به دستورات قرآن كريم در گسترش مسائل علمي كشور كوشيد.

ایشان اذعان داشتند: علم و ايمان به خدا دو موضوع مهمي است كه همه بايد به آن اهتمام داشته و در گسترش مسائل علمي و تحقيقاتي تلاش كنند.

اين مرجع تقليد گفتند: اگر علم و ايمان هر دو در كنار هم گسترش يابد همانند دو بال ارزشمند بوده كه موجب پرواز انسان مي‌شود و انسان‌ها را به مقام عالي خواهد رساند.

حضرت آيت‌الله وحيد‌خراساني با اشاره به گسترش علم در دنيا بیان داشتند: آنها به دنبال علم رفته و فنون ياد گرفتند؛ اما ما كه در مركز اين گوهر هستيم هنوز نتوانسته از مسائل علمي استفاده كرده و در گسترش علوم بكوشيم، هر چند تلاش‌هايي شده؛ اما بايد اين تلاش ها روز به روز گسترش يابد.

ایشان  تاكيد كردند: علم و امانت كليد هر كاري است و بايد قدر اين دو نعمت را دانسته و بكوشيم كه به بالاترين شكل ممكن از گوهر علم استفاده كنيم.

اين مرجع تقليد گفتند:: شرف انسان به علم و عقل است و اين عقل است كه به انسان برتري مي‌دهد و ميوه عقل هم علم است.

 

حضرت آيت‌الله وحيد‌خراساني با بيان اينكه علم و عقل به انسان قدرت مي‌دهد گفت: اگر علم و عقل را در كنار هم قرار دهيم شاهد عظمت هستيم و بايد همه در اين عرصه تلاش كنند.

ایشان افزودند: كارتان را با قدرت دنبال كنيد و بدانيد كه هر چه براي عظمت اسلام و اين كشور تشيع تلاش كنيد ارزش دارد و موفق خواهيد شد.

اين مرجع تقليد با توصيه‌اي به معاون رئيس جمهور گفت: از امروز خودتان و همه معاونانتان به اين نكته توجه و اهتمام داشته باشيد كه تا جايي كه مي توانيم قرآن بخوانيد و به آن عمل كنيد و به امام زمان(عج) هديه كنيد، زيرا همانگونه كه نسيم بهاري زمين مردم را زنده مي‌كند آيات قرآن هم قلوب مرده را زنده خواهد كرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha