جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با انتقاد از مدعیان دموکراسی و کشتار مردم یمن تصریح کردند: حرف های دموکراسی و حمایت از مردم دروغ است و غرب و سازمان های بین المللی به دنبال مقاصد سیاسی خود هستند و هر قدر ملت ها بمیرند برای آنها اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  این مرجع تقلید صبح امروز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر جمعیت کشور با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) به مسئله یمن اشاره کردند و اظهار داشتند: امروز مردم بیچاره و گرفتار یمن دچار جنگ شده اند و متاسفانه آنگونه که باید هیچ کسی به اینها توجه نمی کند.

ایشان با انتقاد از مدعیان دموکراسی تصریح کردند: حرف های دموکراسی و حمایت از مردم دروغ است و آنها به دنبال مقاصد سیاسی خود هستند و هر قدر ملت ها بمیرند برای آنها اهمیتی ندارد.

دفاع از مظلوم افتخار است

معظم له با تقدیر از ارسال کشتی نجات به یمن گفتند: هر قدر که ما اظهار حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم را داشته باشیم موجب افتخار است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه غربی ها در دنیا دروغ می گویند و به حرف های خود در حمایت از ملت ها عمل نمی کنند افزودند: امروز مجددا جمهوری اسلامی و مسلمانان باید انجام وظیفه کنند و به حمایت مردم یمن بپردازند .

ایران در خط اول حمایت از مظلومان عالم است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کردند: امروز جمهوری اسلامی می تواند مدعی باشد با وجود این همه کشتار در یمن در خط اول حمایت از مظلومان این کشور قرار دارد.

ایشان افزودند: در حدی که بتوانیم باید به حمایت از مردم یمن بپردازیم و این مسئله سبب رسوایی غرب است.

معظم له یادآور شدند: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سبب اسباب افتخار شیعیان و مسلمین باشد و به حمایت از ملت های مظلوم بپردازد.

غرب به جای حمایت از مظلوم از ظالم حمایت می کند

این مرجع تقلید با انتقاد شدید از غرب اظهار داشتند: متاسفانه این کشورها به جای حمایت از مظلوم به حمایت از ظالم می پردازند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه وضعیت امروز یمن مصیبت بار است گفتند: چرا هیچکس معترض حمله به یمن و کشتار زنان و کودکان نمی شود.

حمایت از مردم یمن ثواب اخروی دارد

ایشان با بیان اینکه کشتار کودکان دل هر دردمندی را به درد می آورد افزودند: به حمایت از مردم مظلوم یمن بپردازید و این اقدام از ثواب اخروی برخوردار است.

این مرجع تقلید در پایان به انتقاد شدید از کشتار مردم مظلوم یمن خاطر نشان کردند: از خبرحرکت کشتی ایرانی نجات برای کمک به مردم مظلوم یمن خرسند شدم و امیدوارم اینگونه حمایت ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha