جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 350039
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
مبلغان

حوزه/ مبلغان ماهشهری در زندان های این شهرستان حضور می ییابند و به تبلیغ و بیان آموزه های اسلامی می پردازند.

حجت الاسلام مرتضی خوش بین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در اهواز، از برنامه ریزی حوزه علمیه ماهشهر جهت تبلیغ در مناطق مختلف خبر داد و گفت: در نخستین گام از این برنامه ریزی مبلغان علوم دینی در زندان ها حضور یافته و به تبلیغ می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، با اشاره به هجمه های فرهنگی و برنامه ریزی دشمنان برای مناطق حاشیه ای شهرستان ها اظهار داشت: جهت مقابله با توطئه های دشمنان بیش از 15 مبلغ به نقاط مختلف روستایی ماهشهر اعزام شدند.

وی به حضور بیش از 20 مبلغ در مدارس شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ در مدارس و لزوم نهادینه سازی فرهنگ اسلامی در میان نوجوانان حوزه علمیه ماهشهر در این زمینه برنامه های ویژه ای را تدوین و برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام خوش بین با اشاره به حضور مبلغانی از حوزه علمیه ماهشهر در روستاهای حاشیه این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت حضور مبلغان در مناطق حاشیه ای چندین مبلغ به روستاهای ماهشهر اعزام شده اند.

مدیر مدرسه  علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، با اشاره به اهداف اعزام مبلغ به زندان ها تصریح کرد: حضور مبلغان در زندان ها با هدف تغییر رویه اجتماعی زندانیان و ارایه آموزش های دینی و قرآنی به زندانیان صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha