جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نجفی قدسی

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم توسط آیت‌الله استادی در شب‌های ماه مبارک رمضان دراین دارالقرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری«حوزه»، مرتضی نجفی قدسی عصر امروز در نشست مفسران و اساتید برتر حوزه با آیت‌الله مرتضی مقتدایی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: همواره بیت شریف علامه طباطبایی میزبان مفسران، همایش‌های تفسیری و مراسم‌های مرتبط با حوزه‌ می باشد  و مراجع عظام تقلید و بزرگان نیز نگاه ویژه‌ای به دارالقرآن علامه طباطبایی دارند.

وی با اشاره به برگزاری نشست و آمادگی اعزام علما و مفسران قرآن کریم به استان‌های مختلف کشور در ماه مبارک رمضان افزود: در این خصوص هماهنگی لازم بین مجمع عالی تفسیر قرآن کریم و سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که این حرکت ارزشمند از بیت علامه طباطبایی آغاز شده است و امیدواریم که راه علامه طباطبایی همچنان فراروی ما قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه ویژه تفسیر قرآن کریم پیش بینی شده است، افزود: از شنبه هفته آینده درس تفسیر آیت‌الله استادی از ساعت 22 هر شب برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha