یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام علیان نژاد

حوزه/ مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: نسخه های جدید نرم افزار های رساله توضیح المسائل و استخاره ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید رونمایی شد.

حجت الاسلام وحید علیان نژاد با بیان این مطلب به خبرگزاری «حوزه»، گفت: پایگاه اطلاع رسانی  حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در راستای دسترسی همگانی و آسان به نظرات معظم له اقدام به ارائه نسخه های جدید نرم افزار های رساله توضیح المسائل و استخاره ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید نموده است.

وی افزود: نرم افزار رساله، متن رساله توضیح المسائل حضرت آیت الله مکارم شیرازی دارای  قابلیت هایی همچون؛ ارائه سرفصل های رساله در درختواره به منظور سهولت دسترسی به موضوعات، قابلیت جستجو در درختواره موضوعات؛ قابلیت جستجوی پیشرفته (کل عبارت و یا عبارت به صورت عطفی و فصلی) در کل مسائل رساله و  قابلیت نشان گذاری مسائل و ایجاد فهرست مربوطه می باشد.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر  حضرت آیت الله  مکارم شیرازی با اشاره به ویژگی های نرم افزار استخاره بیان داشت: این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم خودشان از قرآن کریم استخاره بگیرند و نظر معظم له را در مورد آیه مورد نظر مشاهده کند.

وی با بیان این که در نسخه جدید، زبان اردو نیز به نرم افزار اضافه شده است گفت: کاربران می توانند برای مشاهده این نرم افزارها و محصولات دیگر  به لینک http://makarem.ir/main.aspx?typeinfo=27&lid=0 زیر مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha