شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی: با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین، گفتند: مثلث کفر و نفاق و صهیونیست در برابر ما متحد است و ما نیز مقتدرانه در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با سید راجح الموسوی سفیر جدید عراق در ایران  که در دفتر این مرجع تقلید درقم  برگزار شد، با بیان اینکه عراق جایگاه اهلبیت(ع)، جهاد و شهادت است، اظهار داشتند: عراق برای ما کشور مهمی است، چرا که عتبات عالیات و نجف اشرف در این سرزمین قرار دارد.

ایشان با اشاره به اینکه در روایت های ائمه معصومین(ع) بر زمان شناسی تاکید شده است، گفتند: هیچگاه در طول تاریخ به شدت امروز برخورد میان حق و باطل وجود نداشته و به همین دلیل لازم است مسئولان و نمایندگان سیاسی هوشیارانه گام بردارند و براساس شناخت زمان به وظیفه خود عمل کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امروز حق و باطل با شدت زیادی در مقابل یکدیگر صف بندی کرده اند، افزودند: بر مسلمین نیز لازم است در مقابل دشمنان با یکدیگر اتحاد داشته باشند، چرا که هرقدر انسجام امت بیشتر باشد، قوی تر خواهیم بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی خط امام (ره) و رهبری را ادامه راه ترسیم شده انبیا و اولیا الهی دانستند و تصریح کردند: جبهه حق همیشه در مقابل جبهه باطل، کفر و نفاق جهاد کرده است و امروز نیز مقاومت مهم ترین راهبرد جمهوری اسلامی ایران می باشد.  

ایشان با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین، گفتند: مثلث کفر و نفاق و صهیونیست در برابر ما متحد است و ما نیز مقتدرانه در مقابل آن ها ایستادگی می کنیم.

معظم له با بیان اینکه استکبار به سرکردگی آمریکا از داعش و تکفیر حمایت می کند، ابراز داشتند: برای اداره داخل، باید مدیریت صحیح داشته و در مقابل دشمن نیز بیدار و مقاوم باشیم. 

این مرجع تقلید افزودند: همه مسلمانان با کسانی که به دنبال خدشه در اسلام ناب و اسلام منادی وحدت باشند، مخالف خواهند بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین بر لزوم وحدت در مقابل دشمنان تاکید کردند و گفتند: اسلام در میدان مقابله با دشمنان پیروز خواهد بود.

ایشان در پایان بر لزوم ارتباط عمیق سفیر جدید عراق با مرجعیت شیعه در ایران تاکید و خاطرنشان کردند: به عنوان طلبه ای از طلاب حوزه علمیه در خدمت شما هستیم و امروز باید همه با هم متحد و منسجم باشیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha