جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیره معصومان

حوزه/ نرم افزار مذهبی سیره معصومان علیهم السلام بیش از ۳۶۰۰ فیش پژوهشی از ۸۴ عنوان کتاب پیرامون شخصیت امام جواد علیه السلام را به مخاطبین خود عرضه کرد.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: اتصال ۳۶۰۴ فیش پژوهشی از ۸۴ عنوان کتاب به درختواره امام جواد(ع) در هشت موضوع و سرشاخه احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام جواد (ع)، اصحاب و راویان، سالشمار، کتابشناسی مطالب ارزشمندی را به دانش پژوهان ارائه نموده است.

غلامرضا رحمانی ادامه داد: ارائه ۶ عنوان کتاب اختصاصی امام جواد (ع) از جمله؛ مسند الامام الجواد(ع)، حیاة الامام الجواد(ع)، موسوعة الامام الجواد (ع)، سبل الرشاد و... در بخش کتابخانه از جمله محتویات این لوح گرانسنگ می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه بیان داشت: ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام جواد(ع) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی، ارائه نموداری و مشجر، تبار امام جواد ع در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن، ارائه ۵ زیارتنامه مخصوص امام جواد و ۱۱ قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه همچنین نمایش ۱۴ تصویر زیبا از بارگاه ملکوتی امامین کاظمین(ع) از جمله دیگر قابلیت ها و محتویات لوح فشرده سیره معصومان(ع) است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha