یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه گفت: امروز بانوان طلبه باید در عرصه فضای مجازی حضور پررنگ داشته و شبهات را پاسخ دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمانشاه با تاکید بر اهمیت جایگاه فضای مجازی اظهار داشت: امروز باید مبلغات بر فضای مجازی  احاطه و آگاهی کامل داشته و زنان جامعه را هم  نسبت به این مسئله آگاه نموده و مزایا و مضرات آنرا را بیان نمایند.

خانم بتول محمدی ، پرورش دینی زنان جامعه را امری مهم و ضروری ذکر کرد و  ادامه داد : اگر زنان جامعه پرورش دینی داشته باشند،قطعا ما شاهد ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه خواهیم بود .

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در ارتباط با زنان جامعه تصریح کرد : بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سعادت و شقاوت هر جامعه را در دست زنان آن جامعه  دانسته و بر این امر تاکید فراوان دارند.

محمدی، یادآور شد : اخیرا استفاده از شبکه های مجازی بسیار بالا رفته است و متاسفانه شبهات نادرستی نیز توسط دشمن در این شبکه ها ترویج داده می شود لذا اگر مبلغ مذهبی از شبکه های مجازی آگاهی کافی داشته باشند و این آگاهی را گسترش دهند، بنیان خانواده از این  خطر در امان خواهد ماند.

به گفته وی، امروز بانوان مبلغ می توانند در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، دکترین مهدویت و آسیب های ماهواره  در جامعه فعالیت نموده و شبهاتی را که در جامعه ترویج می گردد، پاسخ دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha