پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز داده امین

حوزه/ آیین افتتاح مرکز داده اینترنتی امین صبح امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، استاندار قم و معاون وزیر ارتباطات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیین افتتاح مرکز داده اینترنتی امین، صبح امروز با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این مرکز اولین و بزرگترین مرکز داده علوم اسلامی سکوی نشر معارف اهل بیت (ع) است که با تمرکز بر فراهم آوردن زیر ساخت ها و سرویس های امن، دسترسی پذیری بالا و قابلیت توسعه با اخذ گواهینامه امنیتی و تائیدیه سازمان پدافند غیر عامل در تامین حفاظت در برابر حملات الکترومغناطیس، میزبانی مطمئنی را برای سرورهای فیزیکی – مجازی و اطلاعات فراهم آورده است.

گفتنی است؛ در این مراسم، آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، مهندس مهدی صادقی استاندار قم و دکتر جهانگرد معاون وزیر ارتباطات دکتر جهانگرد نیز حضور داشتند.

یادآور می شود؛ آیت الله مقتدایی و رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار قم در ابتدای این مراسم از لوح یادبود مرکز داده امین پرده برداری کرده و سپس به بازدید از این مرکز پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha