چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله حکیم به شیعیان اندونزی و سایر کشور ها توصیه کردند به سیره و اخلاق اهل بیت(ع) آراسته شوند و تلاش کنند با آرامش و دوری از دشمنی و کینه، دیگران را قانع کنند؛ چرا که دشمنی و کینه به سود دشمنان اسلام خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از شیعیان مؤسسه اهل بیت اندونزی با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله حکیم در این دیدار از شیعیان اندونزی خواستند در راه ایمان و عقیده خود صبر و ثبات بیشتری داشته باشند و در این راه از اخلاص و امانتداری و راستگوی و خوشرفتاری کمک بگیرند و از سوی دیگر عوامل تفرقه و جدایی را کنار بگذارند و اهل گذشت و مهربانی باشند و از تمام اشکال خشونت دوری کنند.

ایشان همچنین به شیعیان اندونزی و سایر کشور ها توصیه کردند به سیره و اخلاق اهل بیت(ع) آراسته شوند و تلاش کنند با آرامش و دوری از دشمنی و کینه دیگران را قانع کنند چرا که دشمنی و کینه به سود دشمنان اسلام خواهد بود.

آیت الله حکیم در پایان این دیدار از گروه مؤسسه اهل بیت اندونزی خواست سلام ایشان را به برادران خود در اندونزی برساننند و از خداوند متعال خواستند زیارت آنها را قبول کند و در دنیا و آخرت به آنها برکت دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha