شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر مراسم عزاداری امام حسن مجتبی(ع) در حرم حضرت عباس(ع)

حوزه/ آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام برای سومین سال پیاپی مراسم عزاداری امام حسن مجتبی علیه السلام را به صورت ویژه برگزار می کند و در این راستا مجلس عزایی به مدت هفت روز از اول تا هفتم ماه صفر را برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام برای سومین سال پیاپی مراسم عزاداری امام حسن مجتبی علیه السلام را به صورت ویژه برگزار می کند و در این راستا مجلس عزایی به مدت هفت روز از اول تا هفتم ماه صفر برگزار نمود.

سید عدنان الموسوی مسئول امور دینی آستان مقدس عباسی گفت: امام حسن علیه السلام نیز مانند برادر خود امام حسین علیه السلام مظلوم است و مظلومیت ایشان پس از شهادت ایشان نیز استمرار دارد به گونه ای که امروز شاهد این هستیم که قبر مطهر این امام تخریب شده و چراغی در اطراف این قبر وجود ندارد.

وی افزود: دشمنان تشیع گمان می کنند اگر این قبرها را تخریب کنند ارتباط مردم با ائمه قطع می شود اما ما به آنها می گویم که قبر امام حسن در قلب و جان مؤمنان است و یاد ایشان جاودان خواهد بود.

علاوه بر این به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام روز جمعه دسته عزاداری متشکل از خادمان حرم امام حسین و حضرت عباس(ع) به این مناسبت به راه افتاد و شرکت کنندگان در این هیئت برای مظلومیت امام حسن مجتبی علیه السلام عزاداری کردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha