شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام رضا

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) گفت: جامعه الزهرا(س) طرح بین المللی "زیارت نیابتی امام رضا (ع)" در ایام شهادت این امام بزرگوار، را برگزار می کند

نیره سادات اسماعیلی طبا  در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»،  اظهارداشت: از افراد و علاقه مندان به زیارت ثامن الحجج (ع) که امکان زیارت این امام بزرگوار در ایام شهادت نصیبشان نشده است، جهت زیارت نیابتی، ثبت نام به عمل می آید.

وی هدف از اجرای این طرح را تجدید میثاق با امامت و ولایت و یا طلب حوائج دنیوی و اخروی برای افرادی که بعد مسافت مانع رسیدن آنان به مشهد مقدس شده است، بیان کرد.

اسماعیلی طبا ادامه داد: علاقه مندان از سراسر جهان می توانند با ثبت نام در این طرح، به خدام و نمایندگان خود در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) نیابت دهند تا از جانب خود و یا بستگانشان چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته اند، زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند.

وی افزود: با توجه به روایات معتبر انسان می‌تواند در زیارت مستحبی به طور مستقل از طرف خودش و به نیابت از دیگران برای تعداد زیادی نیت کند و بگوید من به نیت تمام مؤمنین و مومنات این زیارت را می‌خوانم یا برای آن‌ها هدیه می‌کنم.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در پایان گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این طرح به سایت جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به آدرس www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام   313/17        

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha