شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
حسین ظریف منش، بنیاد غدیر

حوزه/ حسین ظریف منش گفت: امروز که هندسه جهانی به نفع اسلام در حال تغییر است، حوزه و دانشگاه باید پرچمداران مقابله با ایادی استکبار باشند و ندای وحدت و همدلی را روز به روز محکم تر سر دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حسین ظریف منش عصر امروز در هفتمین همایش سراسری سیره علوی در خرم آباد  اظهارداشت: امروز باید وحدت حوزه و دانشگاه با تمام توان حفظ شود، چرا که این وحدت دو سویه پایه های نظام شکوهمند اسلامی را از خطرات و نقشه های دشمنان حفظ می کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز دنیا در سراشیبی پیچی تاریخی قرار گرفته، تصریح کرد:معظم له معتقدند این تغییرات جهان تاکتیکی و راهبردی نیست؛ بلکه تغییرات بنیادی هستند که دنیای استکبار را به وحشت و تفکر انداخته است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اینکه امروز هندسه جهانی در حال تغییر و تحول است، خاطر نشان کرد:گسترش روز افزون اسلام در جهان،ناکار آمدی نظام حاکم استکبار بر جهان و افزایش عدالت خواهی همگی این مطلب را به ما می رسانند که برای سعادتی روز افزون ،توجه به توحید الهی و سیره اهل بیت ،راه موفقیت و کمال را به انسان نشان خواهد داد.

ظریف منش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نماد حاکمیت دینی است بیان داشت:امروز جمهوری اسلامی با اقتدار در راه آرمان های اسلام و امام راحل و فرامین رهبری با وحدت و همدلی تمامی نقشه های شوم استکبار را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه جدایی دین از سیاست حتی از سوی پژوهشگران غربی نیز رد شده است، اظهار داشت:امروز حوزه و دانشگاه باید پرچمداران مقابله با ایادی استکبار باشند و ندای وحدت و همدلی را روز به روز محکم تر سر دهند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان جهان اسلام،مکتب تشیع و انقلاب با ایجاد جو مسموم در جهت منحرف کردن اذهان عمومی جهان تلاش خود را بکار گرفته اند ابراز داشت:دشمن به شدت از موج بیداری اسلام هراس و وحشت دارد و همین عامل موجب شده با تخریب عقاید فکری و فرهنگی در جهان مبانی اسلام و آموزه های اهل بیت ع را مورد هجمه قرار دهد.

ظریف منش با بیان اینکه دشمنان و ایادی استکبار با گسترش روز افزون شبکه ها و فضاهای مجازی در تلاش اند تا با حجم وسیع تبلیغات، اسلام ناب محمدی را دینی خشن و سخت معرفی کنند افزود:امروز وهابی های تکفیری با غلط جلوه دادن برخی شبهانی که علمای اسلام سالها پیش به آن پاسخ داده اند قصد دارند برنامه ها و اهداف کاذب و دروغین خود را در اذهان عمومی پدیدار کنند.

وی در پایان  با بیان اینکه کشتار اخیر شیعیان نیجریه نشان دهنده هراس دشمن از گسترش فرهنگ شیعی در جهان است یادآور شد:امروز دنیای استکبار از نقش آفرینی مقتدر جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی ترسیده چرا که با درایت رهبر معظم انقلاب و پرچمداران نظام و مردم ،نقشه های شوم آنها در حال خنثی شدن است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • .. IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    عصر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنی اونوقت!!!!!!! متسفم.......................