جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست داعش شناسی در حرم امام حسین(ع)

حوزه/ مرکز جوانان آستان مقدس حسینی نشستی فکری با عنوان "در دین محمد نیست" با هدف بررسی جنایت های داعش برگزار کرد تا بر این واقعیت تاکید کند که داعش از اسلام و ارزش ها و اخلاق پیامبر(ص) به دور هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حسینی، مرکز جوانان وابسته به بخش تبلیغات آستان مقدس حسینی نشستی فکری با عنوان در دین محمد نیست برای تحلیل و بررسی جنایت های داعش و فیلم های منتشر شده توسط داعش برگزار کرد.

هدف از این نشست آشنایی افکار عمومی عراق و جهان با جنایت های داعش و روش های آنها در کشتار وحشیانه و تخریب سرزمین ها با استناد به دین اسلام می باشد.

حیدر سلامی مسئول بخش تبلیغات حرم مطهر درباره این نشست گفت: با بررسی و نگاهی اجمالی به اسلام و معارف اسلامی به این واقعیت پی می بریم که جنایت های گروه داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و اینها گروهی هستند که از اخلاق و ارزش های رسول خدا(ص) فاصله زیادی دارند و به اوامر پیامبر اسلام(ص) اعتنایی ندارند.

وی افزود: این نشست در واقع تلاشی است برای دور ساختن ساحت مقدس اسلام از این جنایت ها و اعمال وحشیانه که داعش می خواهد آنها را به اسلام نشبت بدهد.

از سوی دیگر محمد علی الربیعی مدیر مرکز جوانان حرم مطهر گفت: گروهی از جوانان دانشجو و طلاب مرکز تکنولوژی کربلا در این نشست شرکت داشتند و ما بنا داریم این تجریه را در استان های دیگر نیز اجرا کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha