جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای دین پژوهان

حوزه/ پژوهش،« اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی» در دوشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در دبیرخانه دین پژوهان کشور واقع در خیابان سمیه قم، معرفی، ارایه و نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پژوهش برگزیده مذکور با تکیه بر مفاهیم و فرایند و فنون روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی، توسط حجج اسلام والمسلمین سید محمد غروی و استاد مسعود جان بزرگی از اساتید و محققین حوزه علمیه قم به انجام رسیده و در دهمین دوره آیین تجلیل پژوهشگران حوزه دین در بین 350 پژوهش حایز رتبه برگزیده گردید.

بر اساس این گزارش، پژوهش مذکور در دوشنبه 21 دی ماه از ساعت 18:30 در دبیرخانه دین پژوهان کشور واقع در خیابان سمیه قم، معرفی و ارایه و نقد و بررسی خواهد شد.

خاطر نشان می شود:محققین در این پژوهش فرایند تعاملی و تخصصی و اصلاح و ارتقای سطح بهداشت روانی، کلیات و مفاهیم روان درمانگری، تاریخچه و اصول نظری درمان و مشاوره،آسیب شناسی های روانی مورد بحث و بررسی قرار داده اند و فنون مذهبی روان درمانگری و مکانیزم های آن را با رویکرد آموزه های اسلامی ارایه می نمایند.

دبیرخانه دین پژوهان کشور از اساتید و محققین و طلاب و علاقه مندان به علوم تربیتی و روانشناسی اسلامی جهت شرکت در این نشست تخصصی دعوت به عمل آورده است.

علاقه مندان می توانند اطلاعات و گزارشات مربوط به فعالیت این شورا را در وب سایت www.dinpajoohan.com ملاحظه فرمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha