پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی

حوزه/ حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود دشمن را از اهدافش مایوس کنیم.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله جوادی آملی  عصر امروز در درس اخلاق هفتگی خود  که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزارشد گفتند: در مسئله اخلاق خدای متعال انسان را با سرمایه خلق معرفی می کند و فرمود، شما مانند آن استخر خالی نیستید که از جای دیگر آمده باشید، بلکه انسان با چشمه آفریده شده است.

ایشان  در ادامه به ایام الله دهه فجر و فداکاری جوانان این مرزبوم تحت هدایت امام راحل اشاره کردند وگفتند: همه ما بر سر سفره شهدا و امام (ره) نشسته ایم؛ این جوانان کار بزرگی کردند و جان خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند و شربت شهادت را به آسانی نوشیدند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: بعضی ها به آسانی دروغ می گویند به آسانی اختلاف بین مردم می اندازد و با سخنان خود آتش خاموش شده را فوت می کنند و تا از درون روشن شود، این دهان برای انجام کار خیر خلق شده نه آتش درست کردن. 

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: اگر کسی در خدمت قرآن باشد، یقینا در خدمت اسلام خواهد بود و برای اعتلای اسلام و دین حتی جان خود را به آسانی خواهد داد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: دهه فجر، یادآور همچین صحنه هایی است که به آسانی جان فشانی کردند و این کار خیر کار سختی نیست.

 ایشان ادامه دادند: این امر می طلبد قدردان شهدا و انقلاب و اسلام و زحمات امام راحل و همه آحاد ملت که در این عرصه زحمت کشیده اند باشیم.

این مفسر قرآن کریم به راهپیمایی22 بهمن ماه و حضور در انتخات هم اشاره کرده و خاطر نشان ساختند:  حضور در راهپیمایی 22  بهمن و انتخابات،  قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود دشمن را از اهدف خود مایوس کنیم و نگذاریم دشمن خوشحال شود و نظام آسیب ببیند هر  کس کاری از دستش برای تقویت و خدمت به نظام بر می آید باید انجام داد.

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: همه در راهپیمایی 22  بهمن و انتخابات شرکت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، باید سعی کرد مشکلات نظام را حتی با امر به معروف و نهی از منکر و راهنمایی و ارشاد برطرف کرد.

 این مرجع تقلید ادامه دادند: این قدرت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی،  از برکت اسلام و خون شهدا و امام شهدا است؛ در گذشته همه دیدند این گونه نبود، غرب امیرانه دستور می داد؛ ولی این قدرت باعث شد ما شجاعانه در مقابل دشمن قدار بایستیم و بر عهد خود وفا کنیم .

 معظم له عنوان کرد: در گذشته بعضی از این فرصت استفاده می کردند و با وضو در راهپیمایی ها و انتخابات شرکت می کردند و قدم بر می داشتند و با این نوع اعمال خود موجب به ثمر نشستن انقلاب شدند.

حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید کردند: مردم در راهپیمایی و انتخابات با وضو و قصد قربت شرکت کنند و با این عمل خود، بر بقاء نظام تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش کمک کنند.

ایشان گفتند: این که نظام قطعنامه را بعد از جنگ بپذیرد و در جنگ عراق  علیه کویت همراه غرب نشود، این اقتدار و عزت است این همان آبروی اسلام و دین است.

انتهای پیام: 40/313

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha