جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مستند «رهبر و دختر کوچولو» در شبکه تلویزیونی ونزوئلا پخش شد

حوزه/ مستند «رهبر و دختر کوچولو»(ملاقات مقام معظم رهبري با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد) در ادامه ويژه‌برنامه‌هاي «دهه سینمای ایران» در شبکه تلویزیونی Vive ونزوئلا، پخش شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، همزمان با ايام‌الله دهه مبارك فجر، «دهه سینمای ایران» 12 بهمن‌ماه در شبکه تلویزیونی Vive به نشاني WWW.Vive.gob.ve آغاز شده است و تا 25 ماه جاري ادامه دارد.

شبکه تلویزیونی Vive، هر شب ساعت 21 به فیلم‌های ایرانی اختصاص یافته است که ابتدا یک فیلم سینمایی ایرانی پخش و پس از آن، یک فیلم مستند از ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

بنابر اعلام اين خبر، مهم‌ترين برنامه اين ايام در شبکه تلویزیونی Vive ، پخش مستندی با عنوان «رهبر و دختر کوچولو» بود كه پس از فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به نمايش گذاشته شد.

این مستند، حضور صمیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله‌العالي) با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد ، از دانشمندان هسته‌ای كشورمان را به تصویر می‌کشد.

مستند مذکور، توسط سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه هیسپن تی وی( Hispantv) به زبان اسپانیولی دوبله شده و با لوگوی اين شبکه در شبکه ونزوئلایی پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha