پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
کد خبر: 373082
۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
گلی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام از تجهیز مدارس استان به محصولات تهذیبی و برگزاری دوره دانش افزایی با عنوان "تعالی خانواده" خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام ز تجهیز مدارس علمیه استان به امکانات و محصولات تهذیبی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اکثر مدارس علمیه استان، تازه تاسیس می باشند لذا فاقد بسیاری از تجهیزات می باشند که باید تلاش شود اقلام و امکانات مورد نیاز طلاب مهیا گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام، اقلام و کتب تهذیبی را مورد نیاز طلاب و مدارس اعلام کرد و افزود: معاونت تهذیب حوزه های علمیه این نیاز را احساس کرده و توانسته محصولات تهذیبی خوبی را برای استفاده طلاب، در اختیار مدارس قرار دهد

وی، کتب اخلاقی سیره علماء، شرح احادیث اخلاقی، سی دی های دروس اخلاق بزرگان، شرح حال بزرگان با عنوان " قله های تهذیبی"، خوشه های معرفت 1و2، کتب و سی دی های مشاوره ای و ... را از محصولات تهذیبی معاونت تهذیب حوزه های علمیه برشمرد.

حجت الاسلام گلی خاطرنشان کرد: مجموعه کامل محصولات تهذیبی تهیه و برای استفاده مطلوب طلاب، در اختیار مدارس علمیه استان قرار گرفته است.

*برگزاری دوره "تعالی خانواده"

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره "تعالی خانواده"، گفت: برگزاری دوره های دانش افزایی با عنوان "تعالی خانواده" ویژه طلاب متاهل، در مدارس علمیه استان، در دستور کار قرار دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام ادامه داد: در دوره های دانش افزایی "تعالی خانواده"، استاد اسکوئی لر، از کارشناسان مسائل خانواده به تبیین برکات توسل و توجه به اهل بیت (ع) در زندگی، رفتار همسران با یکدیگر، راهکارهای تربیت صحیح فرزندان و ... پرداخته است.

حجت الاسلام گلی در پایان تاکید کرد: مسولین نباید از توجه و تاثیرگذاری برنامه های خانواده غافل شوند و باید این برنامه ها را تقویت کرده و مشکلات و موانع سر راه را بردارند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha