جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رونمایی از کتاب «القواعد الفقهیه فی فقه الامامیه»

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «القواعد الفقهیه فی فقه الامامیه» تألیف آیت الله حسینی بوشهری عصر امروز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین حوزوی و با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در سالن جلسات موسسه انوار طاها قم برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم بیان کرد: از روزی که موسسه انوار طاها راه‌اندازی شد در پی آن بودم اگر خلائی در حوزه وجود داشته و عرصه‌ای هست که می‌شود در آن عرصه کار کرد به آن بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه این کتاب در بردارنده نکاتی است، گفت: اولین نکته این کتاب منهج درسی بودن آن است و سعی شده درس به درس تنظیم شود و شامل تمرین‌ها، خلاصه درس‌ها و تمرین‌هایی برای تحقیق است.

مدیر حوزه‌های علمیه مطرح کرد: در ابتدای هر بحث سعی شده تعریف جامعی از بحث داده شود و سؤالات کلیدی مطرح شده و درس ناظر به پاسخگویی به سؤالات باشد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس ابراهیمی مدیرعامل موسسه انوار طاها گفت: موسسه انوار طاها از سال 89 تحت اشراف آیت الله حسینی بوشهری فعالیت خود را در محورهای پژوهش، پاسخ‌گویی، تبلیغ و آموزش آغاز کرد.

وی بیان کرد: با توجه به عنایت آیت الله حسینی بوشهری تلاش شد که این موسسه طلاب جوان و علاقه‌مند در عرصه‌های مختلف را شناسایی کند و فعالیت آن شکلی به خود گیرد که تکرار فعالیت‌ها در سایر مؤسسات نباشد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha