سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه سمنان از برگزاری کارگاه دو روزه "تبلیغ در فضای مجازی و مقابله به تهاجم سایبری" دراین حوزه خبرداد.

حجت الاسلام  حسین عجم، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های «حوزه» اظهارداشت: یکی از نیازها و ضرورت های امروز جامعه و به خصوص قشر فرهیخته طلاب آشنایی با فضای مجازی است .

وی افزود: مبلغ مجازی در عرصه دین، باید خود را با فرهنگ زمانه و زبان روز آشنا کند تا مفاهیم دینی را در قالب فهم جوان امروزی ارائه نماید که البته این موضوع کار راحتی نیست و مبلغ مجازی باید طی دوره‌هایی آموزش‌های لازم را ببیند.

معاون تهذیب حوزه علمیه سمنان ادامه داد: در همین راستا در حوزه علمیه سمنان طبق برنامه ریزی های انجام شده و بنا به ضرورت جامعه  کارگاه "تبلیغ در فضای مجازی و مقابله به تهاجم سایبری" طراحی  و برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که این دوره دو روزه  در مدرسه صادقیه سمنان و با حضور پرشور طلاب برگزار گردید گفت: حجت الاسلام کهوند از محققان حوزوی فضای مجازی در این کارگاه به ارائه مطلب پرداخت.

حجت الاسلام عجم خاطرنشان کرد : طلاب حاضر دراین کارگاه 16 ساعت آموزش های لازم در خصوص فضای مجازی را فرا گرفتند که پس از پایان دوره وبا برگزاری آزمون به شرکت کنندگان ، گواهینامه حضور صادر گردید.

وی در پایان با اشاره به استقبال طلاب از این کارگاه یادآورشد: در دوره های بعد، این کارگاه در شهرستان های دامغان و شاهرود هم برگزار خواهدشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha