سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
لیلة الرغائب

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، از برگزاری ویژه برنامه شب لیله الرغائب با حضور امام جمعه موقت تهران در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

حجت الاسلام احمد سلامی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در شیراز گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رجب و ماه بخشش و به برخورداری از مزایای گوناگون و توجه به ابعاد معنوی، در اواین شب جمعه ماه رجب ، شب لیله الرغائب یا شب آرزوها گفته می‌شود، در آموزه‌ها و دین مبین اسلام آمده که در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه نمایند.

وی با توجه به گرامیداشت چنین شبی در سراسر جهان اسلام، اظهار داشت: به رسم هر سال، ویژه برنامه لیله الرغائب و شب آرزوها، و ایام مبارک ماه رجب با حضور علماء، روحانیون و طلاب، چهارشنبه و پنجشنبه 25 و 26 فروردین ماه 95 همراه با نماز مغرب و عشاء، در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، گفت: در این ویژه برنامه ای که در دو شب برگزار می شود، در شب اول حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و در شب دوم حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری از کارشناسان دینی و مذهبی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، احیاء لیله الرغائب، پنجشنبه ساعت 24 شروع می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha