چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن

زندانیان کیفری صهیونیستی در زندان اسرائیلی "ایشل" امروز پنجشنبه به مقدسات اسلامی توهین کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زندانیان کیفری صهیونیستی در زندان اسرائیلی "ایشل" امروز پنجشنبه ضمن اهانت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص)، چندین نسخه قرآن را پاره پاره کردند.

اسرای فلسطینی در این زندان طی نامه ای که بنیاد شهدا و اسرا "مهجه القدس" آن را منتشر کرد، ضمن اشاره به این مطلب، افزودند: هنگامی که مشغول اقامه نماز بودند که ناگهان فردی به نام "مائیر اتنگر" نوه مائیر کاهانا خاخام تندروی یهودی به ساحت حضرت پیامبر اهانت کرد، بی آنکه مدیریت زندان ایشل و ماموران آن به این اقدام موهن اعترض کنند.   

این اسرا در نامه خود آوردند: ما در قبال این حرکت موهن واکنش نشان دادیم و درباره تکرار اینگونه تعرضات که با تبانی مدیریت زندان ایشل صورت گرفت، هشدار دادیم.  

اسرای فلسطینی همچنین خواستار جداسازی کامل سلول ها و بندهای زندانیان کیفری اسرائیلی شدند.

از سوی دیگر این بنیاد بی اعتنایی مدیریت زندان ایشل در قبال این رفتار ناشایست را محکوم کرد.

این نهاد از سازمان های بین المللی خواست تا به سیاست های نژاد پرستانه اسرائیل پایان بخشند و از حقوق دینی اسرای فلسطینی حمایت کنند، حقوقی که قوانین و توافقنامه های بین المللی آنها را تعریف کرده است.

لازم به ذکر است که عمیرام بن اورلیئال یهودی تندرو و قاتل خانواده دوابشه چند روز پیش در همین زندان به ساحت حضرت پیامبر اکرم (ص) اهانت کرد و به اسرای فلسطینی ناسزا گفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha