شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: منتظر واقعی باید در مرحله اول خود گناه نکند واگر کسی مرتکب گناه شد، او را امر به معروف و نهی از منکر نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جشن سالروز میلاد امام زمان(عج)، در مدرسه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان ضمن تبریک این روز فرخنده، به ویژگی های منتظران در عصر غیبت اشاره کرد و بیان داشت: منتظر واقعی باید در مرحله اول خود گناه نکند و اگر کسی مرتکب گناه شد، او را امر به معروف و نهی از منکر نماید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آن چیزی  که امروز در بحث غیبت حضرت ولی عصر (عج) مطرح بوده، این است که بتوانیم آمادگی بیشتر و همچنین  برای تعجیل فرج آن امام بزرگوار بسیار دعا کنیم.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: صدقه دادن برای سلامتی امام زمان(عج) نیز برای شیعه بسیار مطلوب بوده و به مانند کسی هستیم که برای سلامتی خود و خانواده هر روز صدقه می دهیم که این نشان دهنده دوست داشتن امام غائب است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به پیدایش مدعیان دروغین هم اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه به خاطر این که چهره نورانی آن امام بزرگوار را تخریب نمایند، مدعیان دروغین در برخی جوامع ایجاد شده و شیعیان نباید به این مسایل اهمیت دهند، بلکه باید بیشتر به علما و روایات و احادیث در خصوص غیبت و ظهور منجی مراجعه نمایند.

عضو خبرگان رهبری خطاب به طلاب و روحانیون، گفت: شما که سربازان امام زمان(عج) هستید، باید به خوبی ابعاد غیبت حضرت و مسئله انتظار را برای آحاد جامعه و جوانان تبیین کنید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha