شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
حجت الاسلام میرکتولی گردهمایی اساتید اعزامی مجمع عالی تفسیر در ماه رمضان در دارالقران علامه طباطبایی

حوزه/عضو شورای مرکزی مجمع عالی تفسیر حوزه از اعزام ۶۳ مفسر حوزوی به سراسر کشور در ماه رمضان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی میرکتولی پنج شنبه شب در گرهمایی اساتید تفسیر حوزه در درالقرآن علامه طباطبایی گفت: امسال برنامه اعزام اساتید تفسیر به سراسر کشور و در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

عضو شورای مرکزی مجمع عالی تفسیر حوزه بیان کرد: برنامه اعزام مفسران سال گذشته به همت سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد و یکی از بهترین برنامه های تبلیغی کشور بود و این موفقیتی که در سال گذشته ایجاد شد، باعث رشد این فضا و این ظرفیت شد.

وی افزود: امسال در 63 شهر در تمام استان های کشور جلسات تفسیری به همت این اساتید ایجاد می شود؛ سال گذشته این اساتید در مراکز استان ها خدمت رسانی تفسیری کردند، ولی امسال دو استاد به هر استان اعزام می شوند؛ سال گذشته در شهر قم چنین برنامه های وجود نداشت ولی امسال دو کرسی درس تفسیر در مرکز شهر و شهرک پردیسان در ماه مبارک رمضان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی اظهارکرد: سال گذشته اساتید  چندین برنامه ثابت در مراکز مختلف داشتند که تعداد این برنامه ها به 18 تا 20 برنامه در مراکز مختلف استانی و شهری می رسید که نشان از رشد این فعالیت در مراکز استان ها داشت.

عضو شورای مرکزی مجمع عالی تفسیر حوزه بیان کرد: امسال علاوه بر این مراکز، برنامه تفسیری ویژه قضات دادگستری نیز در مراکز استان ها و شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال برنامه های صداوسیما نیز میزبان حضور اساتید تفسیر خواهند بود و برنامه های مختلفی در سطح کشور ویژه تفسیر قرآن پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha