سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار علمای هند و اندونزی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: همه باید در مقابل دشمنان و داعشی ها که اسباب فتنه شده و مسلمانان را بدنام کرده اند، همکاری کنیم و اتفاق نظر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی در دیدار علمای  اهل سنت هند و اندونزی که امروز در بیت این مرجع تقلید برگزار شد،  گفتند: ما عظمت اسلام را می خواهیم چه سنی و چه شیعه؛ باید به دنبال عظمت اسلام باشیم. خواسته ما رجوع به قرآن و اعتصام به حبل الله است و مسلمانان باید تحت لوای توحید و اسلام قرار بگیرند.

ایشان با بیان این که من برای همه مسلمانان دعا می کنم که موفق باشند و دشمنان منکوب شوند اظهار داشتند: افتخار ما این است که از امت پیامبر(ص) هستیم؛ همه به خدا و ولایت ائمه طاهرین(ع) اعتقاد داریم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی  گفتند: قرآن از همه چیز بالاتر است و بایدآن را هر چه بیشتر بخوانیم و به آن توجه کنیم، تصریح کردند: این دیدار اسباب خوشحالی است جمعیتی از ملل مختلف که همه متدین ومسلمان هستند و به خدا و پیامبر(ص) ایمان دارند. همه با هم باید در مقابل دشمنان و داعشی ها که اسباب فتنه شده و مسلمانان را بدنام کرده اند،  متحد باشیم و اتفاق نظر داشته باشیم. دشمنان و داعشی ها، در دینی که دین ولایت و حمایت از فقراست اسباب اذیت و آزار مردم دنیا شده اند.

ایشان به آیه  «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» اشاره کردند و گفتند: این آیه رسالت پیامبر(ص) و قرآن است که باید در مقابل کسانی که می خواهند مسلمانان از هم جدا شوند و فتنه ایجاد کنند، اعتصام به حبل الله داشته باشیم، به خدا توجه داشته باشیم و با قرآن باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha