جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که تبلیغ در عرصه بین الملل با پیشرفت خوبی همراه شده است گفتند: تبلیغ دین اسلام و معارف والای اهل بیت علیهم‌السّلام توسط طلاب در خارج از کشور، از آمال و آرزوهای استاد ما آیت الله العظمی بروجردی بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار مسئول مرکز اسلامی "هوستون" آمریکا  که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، با تقدیر و تشکّر از فعالیت های انجام‌شده توسط این مرکز اظهار داشتند: فرصت خوبی که برای شما فراهم شده را قدر بدانید چون لطف خدا و توفیقی الهی است. فرصتی مغتنم برای ترویج اسلام و هدایت های نورانی آن می باشد. بنده از فعالیت هایی که انجام شده، بسیار خوشحال شدم. باید واقعاً خداوند را شاکر بود چون رشد مراکز اسلامی و مساجد در سراسر دنیا و کشور آمریکا، همه از لطف خداوند سبحان است.

ایشان  در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برنامه های  مرحوم آیت الله العظمی بروجردی (ره) نسبت به تبلیغ در خارج کشور، افزودند: تبلیغ دین اسلام و معارف والای اهل بیت (علیهم‌السّلام) توسط طلاب در خارج از کشور، از آمال و آرزوهای استاد ما آیت الله العظمی بروجردی بود که در زمان خود ایشان هم چشمگیر بود و امروز الحمدلله با پیشرفت خوبی همراه شده است. آن مرحوم بارها بر این نکته تأکید داشتند که باید با ادیان الهی دیگر ارتباط داشت و در ضمن این ارتباط ها، هدایت های قرآن و اهل بیت علیهم‌السّلام را با دلیل و متقن برای آنها بیان کرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با اشاره به مسئله  مهدویت و   موضوع امسال کنگره سالیانه مسلمانان آمریکا، ابراز امیدواری کردند که با ترویج معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) خصوصاً حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفداء، بتوانید اسلام ناب را برای مردم آنجا تبیین نمایید.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام والمسلمین بدیعی مسئول مرکز اسلامی "هوستون" آمریکا و سخنگوی کنگره مسلمانان آمریکا، در گزارشی از فعالیت های این نهاد، به اهمیت موضوع برگزاری کنگره سالیانه مسلمانان آمریکا که با حضور حدود 3000 نفر از شخصیت های مذهبی از سراسر آمریکا و امسال با موضوع "امام مهدی، منجی بشریت" برگزار می گردد، اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha