جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 382846
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
انتشار تمبرهای پستی اعیاد اسلامی در آمریکا

حوزه/براساس اطلاعات وبسایت سرویس خدمات پستی ایالات متحده آمریکا تمبرهای اسلامی که عید ۲۰۱۶ نام دارند خوشنویسی طلایی رنگی داشته و با خط خوشنویسی تحسین برانگیز محمد زکریا خطاط آرلینگتون در ایالت ویرجینیا نوشته شده ‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از detroitnews.com، مسئولین شهر دیربون در جنوب شهر دیترویت واقع در ایالت میشیگان آمریکا قرار است روز جمعه در مرکز اسلامی این شهر جمع شده تا انتشار تمبرهای پستی اعیاد مسلمانان را جشن بگیرند.

نخستین مراسم بزرگداشت اسلامی قرار است ظهر جمعه در مسجد فورد رود برگزار شود و این مراسم با انتشار نخستین تمبرهای خدمات پستی اعیاد مهم اسلامی در تقویم مسلمانان همزمان شده است. این اعیاد مهم اسلامی شامل عید فطر، به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان و عید قربان می‌باشند. براساس اطلاعات وبسایت سرویس خدمات پستی ایالات متحده آمریکا این تمبر اسلامی که عید 2016 نام دارد خوشنویسی طلایی رنگی دارد و با خط خوشنویسی تحسین برانگیز محمد زکریا خطاط آرلینگتون در ایالت ویرجینیا نوشته شده است

مقامات مسجد در بیانیه‌ای اعلام کردند که مدعوین این مراسم را نمایندگان خدمات پستی ایالات متحده آمریکا، دادستان باربارا مکگوآد، دانشجویان آکادمی جوانان مسلمان آمریکایی و سام سالامی قاضی ارشد در دادگاه منطقه 19 دیربورن تشکیل می‌دهند.

مسلمانان سرتاسر دیترویت از روز دوشنبه روزه داری در ماه مبارک رمضان را آغاز کرده‌اند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha