شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله ایمانی فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه فارس با بیان اینکه مسئله قدس فقط به فلسطین اختصاص ندارد، گفت: روز قدس به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنان در مقابل دشمنان است.

آیت الله اسدالله ایمانی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس گفت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و حکومت اسلامی است، روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها افراشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس روز قدس را به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنان در مقابل دشمنان دانست و تأکید کرد: مسئله قدس فقط به قدس و فلسطین اختصاص ندارد.

وی افزود: روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که در آن علیه رژیم غاصب صهیونیستی در اسرائیل و اشغال فلسطین راهپیمایی اعتراض آمیزی در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه امروزه شاهد دادخواهی مسلمانان در سطح جهان هستیم، گفت: کشورهایی نظیر عربستان که ادعای مسلمانی دارند به صورت مستقیم با اسرائیل و آمریکای خونخوار در ارتباط هستند؛ لذا امیدی به این دول عربی نیست و وظیفه امت مسلمان است که در همه جا به مدد دیگر بشتابند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت بازگرداندن هویت دینی و اسلامی به فلسطین اظهار داشت: از ابتدای اشغال فلسطین، ظلم جهان خواران مورد توجه اکثر علمای دینی به ویژه شیعیان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در روز قدس گروه هایی از مسلمنان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان از مردم فلسطین را به نمایش می گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha