شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهدای پارچه متبرک حرم حضرت معصومه(س) به شیعیان تایلند

حوزه/ رئیس اداره زائران غیر ایرانی گفت: در ماه مبارک رمضان، پارچه متبرک حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شیعیان تایلند اهدا شد که با استقبال گسترده شیعیان این کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کمال ثریا اردکانی با اعلام این خبر گفت: این پارچه تبرکی ماه مبارک رمضان در اختیار شیعیان تایلند قرار گرفت که طی مراسمی در شهر «نخان سی تام ماراد» در جنوب تایلند در مسجد امام خمینی(ره) رونمایی شد.
رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان مقدس افزود: شیعیان این کشور در پاسخ به این اقدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طی نامه ای، تقدیر و تشکر خود را ابراز کردند.
بر اساس این گزارش، متن بخشی از نامه شیعیان تایلند که به زبان فارسی به آستان کریمه اهل بیت(س) ارسال شده، بدین شرح می باشد:
«پارچه متبرک حضرت معصومه سلام الله علیها که به شیعیان تایلند اهدا شده بود، در مسجدی  با حضور جمع کثیری از شخصیت های مذهبی و سیاسی از جمله حجت الاسلام و المسلمین آقای سید سلیمان حسینی رهبر شیعیان تایلند رونمایی و مورد تبرک واقع شد و موجب خرسندی کل شیعیان این کشور شد. از این رو ما جمعی از شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از همه خادمان آن حضرت بابت اهدا این پارچه متبرک تشکر و قدردانی می کنیم باشد که انشاالله شفاعت آن حضرت در سرای آخرت نصیب یکایک ما گردد.
با تشکر
جمعی از شیعیان کشور تایلند

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha