سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی ضمن درخواست از علامه «راجه ناصر عباس جعفری» نسبت به پایان دادن به اعتصاب غذای خود تصریح کردند: از دولت پاکستان انتظار داریم به خواسته‌های بحق ایشان و سایر مسلمانان پاکستان به‌ویژه شیعیان پاسخ مثبت دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیام خود خطاب به علامه راجه ناصر عباس جعفری تاکید کردند:  جنابعالی و جمعی از دوستانتان، جانفشانی مهمی از طریق اعتصاب غذا برای احقاق حق پیروان مکتب اهل بیت (ع) در پاکستان کرده‌اید که در بسیاری از نقاط جهان انعکاس یافته و بحمدالله ثمرات قابل توجهی در برداشته است.

اکنون اینجانب از جنابعالی و دوستانتان خواهش می‌کنم برای حفظ سلامتیتان به اعتصاب غذا پایان دهید.

از دولت دوست پاکستان ــ که ما همواره در مشکلات از آنها دفاع می‌کنیم ــ انتظار داریم که به خواسته‌های به‌حق جنابعالی و سایر مسلمانان پاکستان، به‌ویژه شیعیان، پاسخ مثبت دهند. آنها چیزی جز امنیت و احقاق حقوق پیروان مذاهب از دولت پاکستان نمی‌خواهند. بسیار بعید است که آنها به این حقوق شهروندی اهمیت ندهند.

همه مردم پاکستان، به ویژه شیعیان این کشور سعی کنند با اتحاد، ضمن حفظ آرامش عمومی، حقوق حقه خود را دنبال کنند و ان‌شاء‌الله به حقوق خود خواهند رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha