جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهرک دراز

حوزه / ۳۰ مجموعه حقوقی فعال در زمینه آزادی بیان و حقوق بشر طی نامه ای از حکومت بحرین خواستار از سرگیری خدمات اینترنت در شهرک دراز بحرین شدند؛ منطقه ای که از ۶۰ روز پیش به دلیل حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم از خدمات اینتر نت محروم شده است.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، 30 مجموعه حقوقی فعال در زمینه آزادی بیان و حقوق بشر طی نامه ای از حکومت بحرین خواستار از سرگیری خدمات اینترنت در شهرک دراز بحرین شدند؛ منطقه ای که از 60 روز پیش و با شروع اعتصاب مردمی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم از خدمات اینترنت محروم شده است.

این سازمان های حقوقی که از کشور های مختلف جهان می باشند از حکومت بحرین خواستند به مردم این شهرک امکان استفاده مجدد از اینترنت را بدهد و خواستار شفافیت اقدامات مربوط به بستن اینترنت در این کشور شدند.

بیل مارزاک عضو موسسه  "بحرین ووتش" گفت: یک هماهنگی کامل بین تعداد زیادی از شرکت های توزیع اینترتنت در بحرین وجود دارد که طی این هماهنگی تمام راه های اتصال به اینترنت در منطقه دراز بحرین هر شب در ساعتی مشخص مسدود می شود.

این نامه با اشاره به اقدامات سرکوب گرانه ال خلیفه در ماه یونیو گذشته و بازداشت فعالان و معترضان بحرینی و پس از آن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و در نتیجه اعتصاب مردم در حمایت از ایشان ، این اعتصاب را نقطه شروع قطع اینترنت دانست و این اقدام را نقض اشکار حقوق بشر و حق ازادی بیان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha