جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آمزوش مجازی

حوزه/ نخستین آموزش مجازی دروس حوزوی ویژه طلاب خارج از کشور در مدرسه علمیه الزهرا (س ) جویبار برگزار شد.

خانم میرزایی مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) جویبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تاکید بر اینکه برای توسعه و نشر معارف دینی باید از بهترین و کاملترین شیوه ها و امکانات استفاده کرد، اظهارداشت: در دنیای معاصر با توجه به پیشرفتهایی که در نوع آموزش صورت گرفته، لازم است مجموعه حوزه های علمیه نیز از این فضاها استفاده بهینه کرده و در زمینه تبلیغ و هدایت انسانها بهره کافی را از این فضاها ببرند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن چنین آموزشهایی افزود: "صدف ولی محمود " طلبه هندی الاصل مقیم کشور ماداگاسکار و از فعالان مذهبی و مبلغ دین مبین اسلام در این کشور ، علاقمند به ادامه تحصیل دروس حوزوی، با هدف ترقی در عرصه تبلیغ ، از طریق اساتید حوزه علمیه قم به مدرسه علمیه الزهرا ( سلام ا... علیها ) جویبار معرفی گردید؛ و این مدرسه نیز برای نخستین بار، آموزش دروس حوزوی را از طریق فضای مجازی برای این داوطلب کشور ماداگاسکار فراهم نمود .

مدیر مدرسه الزهرا(س) با تاکید بر این مساله که مبلغین حوزه های علمیه باید دایره مسئولیتها و فضای تبلیغی خود را به فراخور نیاز جامعه تغییر و گسترش دهند ، خاطر نشان کرد:  امیدواریم دیگر مدارس نیز حیطه فعالیت تبلیغی خود را به دیگر استانها و حتی خارج از کشور گسترش دهند، و در جهانی شدن دین مبین اسلام گامهای سازنده ای بردارند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha