جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی، پیاده کردن عدالت در جامعه را از ضرورت ها خواند و تصریح کرد: فاصله بین غنی و فقیر در جامعه زیاد شده و همه ما باید برای برپایی عدل و عدالت تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، با سفر به شهرستان نهبندان، در دیدار با علما، روحانیون و طلاب این شهرستان، عدالت را رمز موفقیت جامعه دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامی برپایی عدالت در جامعه است، لذا باید از انقلاب با تمام توان محافظت کنیم که از ریل اصلی خود خارج نشود.

وی، پیاده کردن عدالت در جامعه را از ضرورت ها خواند و تصریح کرد: فاصله بین غنی و فقیر در جامعه زیاد شده و همه ما باید برای برپایی عدل و عدالت تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که بی عدالتی در سراسر دنیا گسترده شده، افزود: مدعیان دروغیت حقوق بشر مسببان اصلی بی عدالتی در دنیا هستند.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان نیز در این دیدار با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در ۷ شهریورماه ۱۳۷۸ به این شهرستان، افزود: سفر معظم له، توجه همه مسئولین را به شهرستان برای محرومیت زدای جلب کرد و باعث رشد و رونق منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نهبندان ۱۱۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: خراسان جنوبی ۱۱ سردار شهید دارد که از این تعداد ۸ شهید سردار شهید متعلق به شهرستان نهبندان هستند.

جنایات امروز دنیا نتیجه حاکمیت غیر خداست

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، همچنین در دیدار با مردم نهبندان در مصلای امام علی (ع) این شهر، اظهار کرد: انسان اشرف مخلوقات است و پیامبران برای تعلیم بشر مبعوث شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که کسی می تواند به حقیقت دین برسد که طاغوت و آنچه که از ناحیه کفر، اهل شرک و ستم و ظلم است را نفی کرده باشد، افزود: نتیجه معاشرت با افراد ستمگر و ظالم آتش جهنم است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب انفجار نور و معجزه الهی بود و حفظ آن شرط رسیدن به سعادت است و نباید انقلاب را به وسیله هوا و هوس ها به حاشیه برد.

وی با بیان این که ایران مترقی ترین قانون اساسی و فرهنگ دارد، افزود: نباید به بیگانه فرصت داد تا با تخریب فرهنگ و ایجاد شبهات، به اهداف خود برسد، باید مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی به وضع جامعه امروز نیز اشاره کرد و گفت: جنایات  و کشتار دنیای امروز نتیجه حاکمیت غیر خدا و اجرا نشدن قوانین الهی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha