جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: در سال جاری بیش از ۹۰۰ مبلغ برادر به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند و ۷۰ خواهر مبلغ نیز کاروان های خوهران اربعین حسینی را همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید احمدی، در جلسه یاوران اربعین حسینی که ظهر امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، به اهمیت مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری احترام به حاکمیت دولت عراق است که در سال جاری نیز این موضوع باید مدنظر زائران قرار گیرد.

معاون آموزشی و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، تقویت مرجعیت دینی در عراق را با اهمیت دانست و تقویت مرجعیت دینی و همچنین تکریم میزبانی مردم عراق را از سیاست های اصلی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برشمرد.

حجت الاسلام احمدی، اربعین را مراسمی جهت معرفی قدرت معنوی مسلمانان دانست و اظهارداشت: اربعین مراسمی برای زیارت معنوی و نمایش گذاشتن قدرت مسلمانان است.

وی نقش رسانه ها را در انعکاس برنامه اربعین حسینی حائز اهمیت دانست و عنوان داشت: نقش رسانه ها به ویژه صداوسیما در انعکاس این حرکت ارزشمند فرهنگی و معنوی مهم است. خوشبختانه در سال گذشته رسانه ملی در پوشش و انعکاس برنامه های مراسم اربعین حسینی بسیار اثر گذار بود.

معاون آموزشی فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به اعزام مبلغان نیز اشاره کرد وتصریح کرد: در سال جاری بیش از 900 مبلغ برادر به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند و 70 خواهر مبلغه نیز کاروان های خوهران اربعین حسینی را همراهی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha