سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: برنامه های اربعین حسینی شرایط منحصر به فردی را برای انتقال پیام عاشورا فراهم کرده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در دیدار حجت الاسلام احمدی، معاون آموزشی و فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، در مدیریت حوزه علمیه قزوین، به آثار مراسم میلیونی اربعین حسینی و انعکاس پیام اثرگذار آن به کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین حسینی نمایش وحدت مسلمین است و به همین دلیل پیوند دو ملت ایران و عراق گسستنی نخواهد بود و استمرار پیوند میان این دو ملت عمیق است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: برنامه های اربعین حسینی شرایط منحصر به فردی را برای انتقال پیام عاشورا فراهم کرده است.

وی به اهمیت مراسم اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: عامل محوری پیوند دهنده مردم ایران و عراق کنگره عظیم اربعین حسینی است که هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی  به دستاوردهای فرهنگی اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: معنویت افزایی برای هر دو ملت، تعمیق و گسترش وحدت، تقویت تقویت ارادت به اهل بیت(ع) و ... از جمله دستاوردهای اربعین حسینی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha