پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با امام جمعه طبس و مسئولین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه دشمن امید به نفوذ دارد، گفت: در این ۳۷ سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، کاملاً مشخص است اگر آمریکا می توانست یکایک پیچ و مهر های نظام را باز می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، امروز در دیدار با امام جمعه طبس و مسئولین این شهرستان، اظهار کرد: شهر طبس نه تنها از نظر تاریخی، بلکه از نظر سلامت نفس و اخلاق زبانزد می باشد.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، عدالت را تابلوی اصلی حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: شرط اولیه حیات و بقای انقلاب و حکومت اسلامی، برپایی عدالت در جامعه می باشد.

وی با اشاره به مخالفت دشمنان صدر اسلام با حکومت عدل امام علی(ع)، اظهار کرد: عدالت در اصل یک قانون است و برگرفته از قرآن، پیامبران و اهل بیت(ع) می باشند و تشریح و برقراری آن همانند جاده ای است که از وسط هوای نفسانی می گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، حیله دشمن را برقراری دموکراسی در جهان عنوان کرد و افزود: آمریکا و کشورهای استکباری با شعار دموکراسی بر افکار انسان ها نفوذ کرده، باعث تغییر تفکر حقوق بشر در جهان شده اند.

وی ادامه داد: آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر، امروز جنگی همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند و می خواهند با نفوذ بر افکار و تصمیم گیرهای خودمان، انقلاب و اسلام را نابود کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سخنان اوباما مبنی بر این که اگر می توانستیم تمام پیچ و مهر انرژی هسته ای را باز می کردیم، اظهار کرد: در این 37 سال از عمر انقلاب اسلامی کاملاً مشخص است که اگر آمریکا می توانست یکایک پیچ و مهر های این نظام را باز می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه دشمن امید به نفوذ دارد، گفت: در تمام ابعاد زندگیمان هر وقت به دین اسلام عمل کردیم، سرافراز بودیم و هرجا کمترین بی توجهی حاصل شده، جز خفت و خواری حاصلی نداشته است.

وی سلیقه ای عمل کردن مسئولان را سم مهک نظام عنوان کرد و افزود: هر کجا که ما سلیقه ای عمل کردیم، دشمن در ما نفوذ کرده و مشکل و اختلاف در جامعه اسلامی ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، راز مقابله با دشمن بدون هیچ گونه جنگ و خونریزی را همبستگی درعمل و گفتار دانست و خاطر نشان کرد: بزرگترین سلاح برای مقابله با دشمن، یک کلام شدن در گفتار و عمل طبق دین مبین اسلام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha