پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حوزه علمیه استان ایلام در سال تحصیلی جدید، توجه به مسائل تربیتی و اخلاقی را بیش از پیش در اولویت برنامه های خود قرار می دهد، چون با تربیت طلاب مهذب می توان به اهداف تعریف شده در نظام جامع حوزه رسید.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام گفت: از 6 شهریور دروس مدارس علمیه استان ایلام آغاز شده ، اما مراسم افتتاحیه رسمیی سال تحصیلی حوزهه استان، فردا 15 شهریور سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان ایلام، در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهرستان ایلام برگزار می باشد.

وی افزود: حوزه علمیه استان ایلام در سال تحصیلی جدید، توجه به مسائل تربیتی و اخلاقی را بیش از پیش در اولویت برنامه های خود قرار می دهد، چون با تربیت طلاب مهذب می توان به اهداف تعریف شده در نظام جامع حوزه رسید.

مدیر حوزه علمیه ایلام در ادامه افزود: حرکت روبه رشد و رو به رشدحوزه  علمیه استان کاملاً محسوس و بسیار امیدوار کننده است  و امیدواریم با همت و توجه بیشتر مسئولین، زیر ساخت های خوبی را ایجاد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان تصریح نمود: تلاش و پشتکار مسئولین حوزه استان بسیار تقدیر است و امیدوارم امسال با تلاش بیشتر بتوانیم جهت خدمت به سربازان امام زمان (عج) قدم های بیشتر و موثرتری برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha