پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 393042
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کتاب چشمه آب طلا

حوزه/ چاپ دوم کتاب "چشمۀ آب طلا" (حماسۀ کودکان در اقتصاد مقاومتی) به قلم حجت الاسلام حمید جیحانی با ویرایش جدید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، کتاب یادشده برای گروه سنی «جیم» (سال های پایان دبستان، کلاس ‌های چهارم و پنجم) و «دال» (دورۀ راهنمایی) سامان یافته است.

نویسندۀ کتاب در معرفی کتاب می نویسد:

دهکدۀ مصرف گرایی دهکده ای است که با فروش آب چشمه، مایحتاج خود را از بازرگانان به دست می آورند. در این دهکده هیچ کار کشاورزی و تولیدی انجام نمی شود و آب چشمه در حال خشک شدن است و آیندۀ مردم و خصوصا کودکان رو به نابودی است. تنها آقا سید باباست که نانوا و طبیب دهکده است و تفکری متفاوت از دیگر مردم دارد.

او بعد از خواب عجیبی که یکی از اهالی می بیند و همۀ معبرین را به وحشت می اندازد؛ می کوشد که با کمک کودکان دهکده، آب چشمه را از تصرف کدخدا و بازرگان درآورد و مردم را از خواب غفلت، تن پروری و تجمل گرایی نجات دهد.

نقشۀ عجیب آقا سید بابا و همکاری فوق العاده جالب کودکان، داستان را به فراز و نشیب هایی پر از هیجان و نشاط می کشاند که مخاطب را به تعجب وامی دارد و سیر زیبایی، پر از اتفاقات جالب و خواندنی را رقم می زند.

این کتاب نقشۀ راهی برای تفهیم واقعی معنای "اقتصاد مقاومتی" در جامعه است که به نقش مردم، کودکان و رهبریِ فردی الهی و لزوم مبارزه با استکبار و توجه به تولید بومی و اتکا به نگاه درون زایی می پردازد؛ همچنین زبان درد همۀ کشورهای در حال توسعه و خاورمیانه می باشد.

چاپ دوم کتاب "چشمۀ آب طلا" (حماسۀ کودکان در اقتصاد مقاومتی) با ویرایش جدید به قلم حمید جیحانی در 64 صفحه، قیمت: 5500  تومان از سوی انتشارات براق منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب با شماره تلفن: 09140717529 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha