جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محبی

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام و تشیع، گفت: دشمنان اسلام به صورت تمام قد در برابر مکتب اهل بیت(ع)، اعتقادات و ارزش های جامعه صف آرایی کرده اند.

حجت‌ الاسلام موسی محبی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در جامعه، اظهار داشت:  دشمنان اسلام به صورت تمام قد در برابر مکتب اهل بیت(ع)، اعتقادات و ارزش های جامعه صف آرایی کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش هیات های مذهبی در فرهنگ جامعه، ابراز داشت: هیات های مذهبی با توجه به مردم نهاد بودن از یک طرف و همچنین تقویت ارزش های مذهبی در جامعه باید حمایت و ترویج شوند.

حجت الاسلام محبی افزود: یکی از مزیت های هیات های مذهبی افزون بر ترویج موضوعات مذهبی در جامعه ارتقای حس مسؤولیت پذیری و خودباوری در قشر جوان است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام علیه اعتقادات جامعه، خاطر نشان کرد: حضور قشر جوان در جامعه مذهبی و مساجد و هیات ها سبب تقویت شدن جبهه انقلاب و اسلام است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان این که اخذ مجوز برای تشکیل هیات های مذهبی باید در قالب گرفتن مجوز از مراجع قانونی باشد، ابراز داشت: تا کنون بیش از 245 هیات مذهبی موفق به اخد مجوز شده اند.

حجت الاسلام محبی با اشاره به جایگاه تعیین کننده بانوان در فرهنگ مذهبی در جامعه و گسترش آن، گفت: تا این زمان 35 هبیات مذهبی ویژه بانوان در شهرستان نهاوند تشکیل شده است و کسانی که تمایل برای تشکیل هیات دارند می توانند برای اخذ مجوز لازم اقدام کنند.

وی، نظارت بر عملکرد هیات ها را امری مهم و ضروری دانست و افزود: به دلیل بروز برخی بدعت ها و خرافادت در جامعه و هیات های مذهبی ارزیابی و توجه به عملکرد هیات های مذهبی امری لازم و ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha