جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 393123
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کتاب بازارچه ایرانی

حوزه/ چاپ دوم کتاب "بازارچۀ ایرانی " (خرید کالای ایرانی) به قلم و شعر حجت الاسلام حمید جیحانی با ویرایش جدید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، کتاب یادشده برای گروه سنی «الف» (سال های قبل از دبستان)، «ب» (سال های آغاز دبستان، کلاس ‌های اول، دوم و سوم) و «جیم» (سال های پایان دبستان، (کلاس ‌های چهارم و پنجم) سامان یافته است.

نویسندۀ در معرفی کتاب می نویسد:

در این کتاب که با زبان شعر به سیاحت در یک بازارچۀ سنتی ایرانی می پردازد، کودکان را به یک جریان عملیاتی در مسیر "حماسۀ کودکان در اقتصاد مقاومتی" سوق می دهد.

بدین صورت که چند کالای پرمصرف کودکان یعنی؛ کیف، کفش، لوازم التحریر، پوشاک، اسباب بازی، خوراکی ها و بازی های رایانه ای را هدف قرار می دهد و با اشعاری کوتاه، روان و شاد کودک را به حمایت از خرید کالای ایرانی در موارد فوق تشویق می کند.

در این کتاب به طرح ملی "همیاران اقتصاد مقاومتی " پرداخته شده که کودک با خرید این کتاب عضو شبکۀ ملی همیاران شده و خود، مبلّغ کالای ایرانی، و رزمنده ای جهادی در عرصۀ اقتصاد می شود.

در آخر کتاب عهدنامۀ همیاران اقتصاد مقاومتی درج شده که مسولیت و وظایف  همیاران را به آن ها یادآور می شود.

تکیه بر کودکان در احیا و ترویج فرهنگ "افتخار به خرید کالای ایرانی " از امتیازات کتاب محسوب می شود به طوری که اولاً خود کودکان را با فرهنگِ حمایت از تولید داخل در موضوعات مهم و مورد نیاز آن ها تربیت می نماید و ثانیاً راه نفوذ و ورود این فرهنگ به خانواده ها از طریق کودکان را به خوبی فراهم می نماید.

اقتصاد مقاومتی در نگاه صاحب نظران از مقولۀ فرهنگ است که نقش کودکان آینده ساز و خانواده های تاثیرگذار در آن باید جدی گرفته شود.

اشعار کوتاه، شاد و روان چنین کتابی زمینه ساز این حرکت و حماسۀ بزرگ در جامعۀ اسلامی ایران عزیز می باشد.

چاپ دوم کتاب "بازارچۀ ایرانی " (خرید کالای ایرانی) با ویرایش جدید به قلم حمید جیحانی در 12صفحه گلاسه، قطع خشتی با قیمت: 2500  تومان از سوی انتشارات براق منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب با شماره تلفن: 09140717529 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha