شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری

حوزه /نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهید رئیسعلی دلواری در متن علما زندگی کرد و با حکم علما آن مجاهدت ها را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری امروز در دیدار با وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید والا مقام شهید رئیسعلی دلواری، گفت: قطعاً حضور شما در استان دارالحماسه و ولایتمدار بوشهر مایه خیر و برکت و اعتلاء راه این شهید بزرگوار خواهد بود.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر، استان بسیار مهم و حیاتی در کشور است، اظهار داشت: استان بوشهر در آینده دارای سه راکتور هسته ای خواهد بود و با وجود نفت، گاز، پتروشیمی، شیلات، کشاورزی، 937 کیلومتر مرز دریایی، مرکز صدور انرژی هیدروکربنی و مطرح بودن به عنوان مهم ترین کلیدور جنوب شمال، می طلبد یک شرایطی در این استان حاکم باشد که منطبق با نظرات مقام معظم رهبری، در نهایت آرامش، خط مقدم توسعه، پیشرفت و امنیت باشد.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان در استان دست به دست یکدیگر داده اند و با تلاش جدی و دقیق، کارها را پیش می برند و این همان نگاهی است که شهید رئیسعلی دلواری داشت که در متن علما زندگی کرد و با حکم علما آن مجاهدت را انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری افزود: همه مسئولان در استان بوشهر همدل، تلاش می کنند و امید داریم در یک پروژه ده سالانه در افق 1404، استان بوشهر یکی از استان های مهم با توسعه کارآمد و شایسته در سطح ملی و فراملی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه اظهار داشت: هر چقدر استان بوشهر توسعه پیدا کند در فضای ملی تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت راه آهن بوشهر، تأکید کرد: استان بوشهر بخاطر اینکه یک استان کانتینری است، ضروری است که دارای راه آهن باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha