پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۲۰ فلسطینی مجروح و شلیک گلوله به سر نوجوان فلسطینی

حوزه/ در پی حمله خشونت آمیز صهیونیست‌ها به اردوگاه آوارگان الجلزون، ۲۰ فلسطینی مجروح شدند و یک نوجوان ۱۶ ساله به دلیل شلیک به ناحیه سر در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews.com، بعد از ظهر روز گذشته در پی حمله خشونت آمیز نظامیان صهیونیستی که به منظور متفرق کردن تظاهرکنندگان فلسطینی در اردوگاه آوارگان الجلزون در شمال رام الله در بخش مرکزی کرانه باختری اتفاق افتاد، 20 فلسطینی مجروح شدند که از میان آن‌ها یک نوجوان فلسطینی به دلیل شلیک گلوله به ناحیه سر در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

این تظاهرات به مناسبت نخستین سالگرد شهادت احمد شراکه نوجوان 13 ساله فلسطینی برگزار شده که سال گذشته توسط اشغالگران صهیونیست، در درگیری‌ها به شهادت رسیده بود.

در این راهپیمایی جوانان فلسطینی اقدام به پرتاب سنگ، کوکتل مولوتوف و بطری‌های خالی به سمت نیروهای اسرائیلی کردند و نظامیان نیز با شلیک گلوله‌های مرگبار، گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور سعی در برهم زدن صفوف تظاهرکنندگان داشتند تا اینکه سرانجام پس از ناکامی از برهم زدن تجمع جوانان فلسطینی، به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین عقب نشینی کردند.

به گفته منابع محلی در این درگیری‌ها یک نوجوان 16 ساله فلسطینی با نام فارس زیاد الباید به دلیل اصابت گلوله گرم به ناحیه سر در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. 14 جوان دیگر نیز به دلیل اصابت گلوله‌های پلاستیکی در نقاط مختلف بدن مجروح شده و یک جوان فلسطینی نیز به سبب برخورد گاز اشک آور به ناحیه سر آسیب دیده است. چندین تن از مجروحان این درگیری‌ها به مرکز پزشکی فلسطین منتقل شده‌اند و تلاش جراحان برای نجات جان نوجوان 16 ساله نیز ادامه دارد.

مجروح  شدن۲۰  فلسطینی در  پی حمله صهیونیستها به اردوگاه آوارگان

مجروح  شدن۲۰  فلسطینی در  پی حمله صهیونیستها به اردوگاه آوارگان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha