جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بدرفتاری با زندانیان فلسطینی

حوزه/ در پی یورش ناگهانی صهیونیست‌ها به بازداشت شدگان در زندان جلبوع، زندانیان فلسطینی در اعتراض به آزار و اذیت‌ها و خشونت‌های دائمی نظامیان اسرائیلی دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، زندانیان فلسطینی بازداشتگاه اسرائیل «جلبوع»، در پی یورش نظامیان اسرائیلی به این زندان، اعلام اعتصاب غذا کردند. به گزارش کمیته زندانیان فلسطینی، بعد ازظهر روز شنبه، نظامیان اسرائیلی واحد ویژه مسادا به بخش 3 در زندان جلبوع یورش برده و چندین زندانی این بخش را مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که این اقدام خشونت آمیز آنها اعتصاب غذای همگانی زندانیان را در پی داشت.

عیسی غراقه سرپرست این کمیته گفت: 120 زندانی فلسطینی که دراین بخش اسیر هستند، جداگانه نگهداری می‌شودند و نظامیان اسرائیلی به چندین بازداشتی در این بخش حمله کرده، اتاق‌های آنان را بازرسی کرده و آزار و اذیت‌ دادند و همین باعث شد سایر زندانیان دست به اعتصاب غذا بزنند.

غراقه افزود که این یورش ناگهانی و بدون هیچ گونه تحریکی از جانب زندانیان رخ داده است. این مسئله در میان زندانیان تنش ایجاد کرد به ویژه پس از اینکه سربازان یک زندانی با نام محمد آرمان را به سلول انفرادی منتقل کردند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست، بازداشت شدگان فلسطینی در این زندان، در اعتراض به یورش‌ها، آزار و اذیت‌ها و خشونت‌های دائمی صهیونیست‌ها دست به اعتصاب غذا زدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha