جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 397574
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
تودیع و معارفه مسئول مرکز فناوری اطلاعات حوزه

حوزه/مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که امروز با حضور کارمندان این مرکز و در نمازخانه دفتر مدیرحوزه های علمیه برگزار شد، حجت الاسلام  محمد باقر خوانساری رئیس سابق این مرکز در سخنانی با اشاره به لزوم تحول و نوآوری های جدید در عرصه فناوری اطلاعات گفت: تغییر و تحول در عرصه های گوناگون مدیریت حوزه، همواره رو به جلو و در حال رشد و پویایی بوده است.

وی افزود:همه ما در هر جایگاهی از مدیریت حوزه که باشیم، باید همه تلاشمان کسب رضایت الهی، انجام وظیفه شرعی و خدمت به دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) باشد و اجازه ندهیم کمبودها و کاستی ها، ذره ای در انگیزه الهی ما تاثیر سوء بگذارد.

حجت الاسلام  محمد حسین بهرامی رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات حوزه نیز در ادامه این مراسم با تشکر از زحمات انجام گرفته از سوی مسئول سابق این مرکز گفت: زحمات زیادی از سوی افراد مختلف کشیده شده است تا این مرکز به سطح فعلی خود برسد  و اکنون نیز باید همه تلاشمان رفع موانع پیش رو و تلاش برای انجام بهتر کارها باشد.

وی خاطر نشان ساخت:یکی از مهم ترین وظایف ذاتی مرکز فناوری اطلاعات حوزه همواره تسهیل در کارها و روانسازی امور حوزه بوده و شایسته است این امر مهم به خوبی و شتاب بیشتری ادامه یابد.

حجت الاسلام بهرامی افزود: روانسازی و رفع بروکراسی اداری ،چابک سازی و سرعت بخشیدن به کارها از اصول مهم  دوره جدید مرکز فناوری اطلاعات خواهد بود که امیدواریم با سرعت و دقت خوبی انجام گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha