پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
  تربیت مربی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب و روحانیون در استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب و روحانیون با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران و مؤسسه فرهنگی منهاج اندیشه برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در راستای ارتقا مبلغین و طلاب در زمینه مسائل تبلیغی و همچنین انجام فعالیت های تبلیغی ویژه کودکان و نوجوانان یک دوره آموزشی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی از ثبت نام 70 طلبه و روحانی علاقه مند به تبلیغ در عرصه کودک و نوجوانان خبر داد و تصریح کرد: 30 طلبه و روحانی از مجموع مبلغانی که در این دوره ثبت نام کرده اند پس از گذراندن اختبار و برگزاری آزمون در دوره حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام محمدی فر با تشریح شرایط حضور در این دوره، بیان داشت: طلاب پایه پنجم و بالاتر از حوزه علمیه برادران و فارغ التحصیلان سطح دو از حوزه خواهران می توانند در این دوره شرکت کنند.

وی گفت: ارائه گواهی پایان دوره از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پرداخت کمک هزینه تحصیلی ماهیانه از مزایای حضور در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: آشنا سازی کودکان و نوجوانان در سنین کم با احکام و مبانی اسلام قطعأ تأثیر بسزایی در آینده جامعه به همراه دارد لذا اگر فرزندان خانواده های ایرانی یکدست اسلامی و دینی رشد کنند بدون شک جامعه ای اسلامی و به دور از هرگونه آسیب اجتماعی و فردی به وجود خواهد آمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha