شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با خطرناک دانستن حوزه سکولار گفت: حوزه ای که سکولار باشد، خطرناک است و علاوه بر اینکه متحجر خواهد شد نمی تواند زمینه های تحول جامعه را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در جلسه فصلی شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت انقلابی بودن حوزه های علمیه عنوان داشت: در خصوص انقلابی ماندن حوزه های علمیه باید جدیت لازم را داشت و از همه ظرفیتها به نحو احسن استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: حوزه های علمیه باید دارای موضع مشخص باشند همچون بنیانگذار انقلاب اسلامی که در مقابل شاه قد علم کرد و انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند.

 این استاد حوزه در ادامه با اشاره به انقلابی عمل کردن مسئولان حوزوی افزود: مدیر انقلابی برنامه های حوزه را طرح ریزی و ساماندهی می کند و قطعأ منویات رهبر معظم انقلاب در مدارس علمیه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ابراز داشت: حوزه ای که سکولار باشد خطرناک است و علاوه بر اینکه متحجر خواهد شد نمی تواند زمینه های تحول جامعه را فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هجمه های دشمن بر علیه حوزه های علمیه هستیم، دشمن با ایجاد دودستگی بین طلاب قصد نفوذ در این مراکز با اهمیت نظام را دارد و درصدد است با تضعیف مراکز علمی و حوزه های علمیه پایه های نظام را سست و توخالی نماید.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت:  امسال باید برنامه های بسیج در حوزه علمیه پررنگ تر برگزار شود و طلاب از حضور فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس در مدارس علمیه بهره مند شوند.

این استاد حوزه در پایان یادآور شد:  هم چنین مسئولان حوزوی نسبت به برگزاری جلسات بصیرتی سیاسی برای طلاب و اساتید حوزه نیز باید اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha