سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه/امام جمعه شاهین‌دژ گفت: خبرگزاری حوزه با عملکرد صادقانه و شفاف در مسیر ولایتمداری حرکت می کند.

حجت الاسلام  نقی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ارومیه، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت: مطبوعات باید در انجام رسالت خود بی طرفی را حفظ کرده و تلاش کنند تا آرمان های والای امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی را ترسیم کنند.

 امام جمعه شاهین‌دژ با تاکید بر اینکه خبرگزاری رسمی «حوزه» نقش اساسی را در فضای رسانه ای کشور ایفا می کند، افزود: خوشبختانه این رسانه وابستگی به جناح، گروه یا حزب خاصی نداشته و بی طرف است.

وی تصریح کرد: باید خبرگزاری ها و رسانه هایی همچون حوزه بتوانند حرکت های انقلابی، ایثارگری، همدلی و وحدت را به نمایش گذاشته تا مردم بتوانند در اهداف خود ثابت قدم باشند، در حالی که متاسفانه برخی رسانه ها حرکاتی انجام داده که مردم را سردرگم می کنند، برای مثال مسائلی مانند حقوق های نجومی، مفاسد اقتصادی واختلاس ها نباید از سوی رسانه ها به بدهی های معوق تعبیر شود.

امام جمعه شاهین‌دژ با ابراز خرسندی از اینکه خبرگزاری حوزه اخبار واقعی و صحیح را مخابره می کند، تصریح کرد: این رسانه در موضوعات دینی و مذهبی فعالیت داشته و انتظار از تمامی خبرگزاری‌ها و مطبوعات این است که انصاف و تقوای الهی را رعایت کرده و اخبار اغراق آمیز را مخابره نکنند.

وی به نقش و اهمیت خبرگزاری حوزه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این رسانه در مسیر ولایتمداری و دینداری حرکت می کند و زبان گویای حوزه است.

حجت الاسلام باقری با تاکید بر عملکرد صادقانه و شفاف رسانه حوزه تصریح کرد: علاوه بر آن خبرگزاری حوزه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کرده و باورهای دینی مردم را با راستی و صداقت خویش تقویت می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha