شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ سفره افطار حرم مطهر پیامبر(ص)

حوزه/ رئیس مرکز افکار سنجی ناجا از برگزاری همایش بین المللی سیمای حضرت رسول (ص) در روزهای یکم و دوم دی ماه سال جاری خبرداد.

سرهنگ علی ایزدی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه»با اشاره به همایش بین المللی سیمای حضرت رسول (ص) که قرار است یکم و دوم دی سال جاری برگزار شود اظهار داشت: برای هماهنگی با این همایش روحانیون و علما در بطن کار قرار دارند و همچنین خدمت آیات عظام از جمله  مکارم شیرازی و... مشرف شدیم و از بیانات آنان استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه در همایش بین المللی سیمای همایش رسول (ص)،چندین کشور همکاری کردند گفت: اسلام شناسانی از کشورهایی چون سویس ، بلژیک در برگزاری این همایش مشارکت کرده و در رابطه با عظمت پیامبر مقالات قابل توجهی ارائه کرده اند.

رئیس مرکز افکار سنجی ناجا با بیان این که  تاکنون با ارسال 570 مقاله به دبیر خانه سیمای حضرت رسول (ص) ارسال شده است که برخی از آنان به زبان انگلیسی است خاطر نشان کرد: پلیس نهادی اجتماعی است که قطعا آموزه های پیامبر اسلام در برخوردهای اجتماعی را می تواند سرلوجه کار خود قرار دهد و به همین جهت،‌اقدام به برگزاری سیمای حضرت رسول(ص) برای دومین بار کرده ایم؛ ما در تصمیم گیری های همایش به این نتیجه رسیدم که آموزه های اسلام باید به صورت فرامرزی عرضه شود و به همین جهت این همایش را در سطح ملی و بین المللی پیش بینی کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha